Helpdesk CRM

CRM for deg som jobber med kundeservice

Sitter du i kundeservice, har teknikere som er ute på felt eller vil du bare ha kontroll på hvorfor kunden tar kontakt? Vi har systemet for deg!

Visste du at fornøyde kunder er lojale kunder?

Uansett hvor bra ditt produkt er, hender det at du likevel må hjelpe dine kunder. For eksempel support på programvare, maskin eller bare hjelp med leveringsadressen.

Kundtjänst CRM

SLIK KAN LIME CRM HJELPE DEG

  • 1. Automatisk innlesing av henvendelser i systemet, for eksempel fra hjemmeside eller mail.

  • 2. Visuell oversikt over henvendelser som er prioritert ved hjelp av fargekoder.

  • 3. Koble en henvendelse til for eksempel hardware, avtale, maskin eller noe annet morsomt.

  • 4. Kategorisering av henvendelser for å kunne delegere dem til rett person.

Noen funksjoner du finner i Lime CRM

Lime CRM för helpdesk

Lime Mail Gateway

Med Mail Gateway kan dere enkelt lese inn e-post direkte til Lime CRM. For eksempel kan kunden maile til support@foretaget.no om et problem. Da vil du at en supportsak skal legges opp. Null stress! Det løser Mail Gateway.

CRM för support

Lime Extranet

Extranet er en webløsning som lar deg dele en viss informasjon fra Lime CRM eksternt. Kanskje til kunder, parnere, forhandlere eller kompiser? Med et innlogg får personen tilgang til det du vil dele, med full sikkerhet såklart. Kanskje er det en supportsak eller et konsulentoppdrag? Mulighetene er uendelige.

Lime CRM för helpdesk

Telefoni

Integrer Lime CRM med din telefonløsning – da kan du bruke Lime CRM for både utgående og innkommende samtaler. Tenk deg et kundekort og/eller et sakskort, koblet til rett person, som åpnes automatisk når det ringer. Like magic!

Lime CRM för helpdesk

Lime BI

BI er vårt vasseste måleinstrument som visualiserer det du ønsker og gjør de tilgjengelig for alle. Gjør det enkelt å agere proaktivt istedenfor reaktivt. Mer visuell statistikk til folket!

Ikke hør på oss, hør på kundene våre

Daniel Nottberg från NCC

”Takket være CRM-systemet arbeider vi mer effektivt og sparer inn 3 millioner i året.”

Monica Åhs, Kundcenterchef, Svenska Bostäder

Flere enn 35 000 brukere er allerede i gang