CRM for deg som jobber med eiendom

Med Lime CRM holder du oversikt over leietakere, belegg, kundeforhold og eiendommer.

Smedvig
Collector Bank
Entra
Fretex
NCC

Vår eiendomsløsning

CRM-system for eiendomsmegling

Kunde- og eiendomsoversikt

Få et samlet bilde av dine kunder, eiendommer og kontrakter.

Annonsepublisering

Med Lime CRM kan du raskt publisere ledige objekter der du ønsker, enten det er på ditt nettsted, finn.no eller andre nettsteder for eiendom.

Effektiv support

I Lime CRM håndterer du enkelt dine kundeforhold. Effektiviser arbeidet ditt med god og trygg support – på enkleste vis.

Kontroll på ledige objekter og oppsigelser

Få automatiske varsler når nye objekter blir ledige eller når en oppsigelse skjer. Effektivt, smart og enkelt.

CRM med en pris som gjenspeiles av dine behov

Med over 1000 CRM-installasjoner hvert år, vet vi hva som kreves. Dine behov er unike. Når vi vet hvordan vi kan hjelpe deg, gir vi deg et konkurransedyktig tilbud. Ta gjerne en prat med våre bransjeeksperter.

Tilbud på forespørsel.

Kontakt oss

Slik integrerer vår eiendomsløsning med andre IT-systemer

Lime CRM er et informasjonsnav som gir dere full oversikt og et samlet kundebilde – på ett sted. Bruker dere andre IT-systemer i det daglige arbeidet? Ingen bekymring – Lime CRM integrerer med de fleste.

Eiendomssystem

Koble eiendomssystemet deres sammen med Lime CRM, slik at dere bare trenger å jobbe i ett system. Vi har koblet oss sammen med bl.a. Fastnet, Fast2, Xpand og Vitec – pluss mange flere.

Nettside

Få full oversikt over ledige eiendommer, oppsigelser og forespørsler ved å koble nettsiden deres sammen med Lime CRM.

Dokumenter

Har dere alle dokumenter spredt på forskjellige steder og med ulik lagring? Koble disse sammen med Lime CRM, og få ett samlet kundebilde..

Lime CRM har flere enn 35 000 brukere

En av våre fornøyde kunder i eiendom

CRM for eiendomsmegling

Entra Eiendom

Entras forretningsidé er å utvikle, utleie og forvalte attraktive og miljøvennlige anlegg, og å praktisere aktiv porteføljeforvaltning (kjøp og salg av eiendom). Selskapets strategi er å være ledende på kundetilfredshet, tilføre lønnsom vekst og å være hovedaktøren i miljøarbeid i industrien.

Utfordring

For å kunne jobbe ut i fra deres strategi om å oppnå høy kundetilfredshet startet Entra opp sitt kundeservicesenter. De fant tidlig ut at det var behov for et system som kunne ta hånd om alle henvendelsene som kom inn til kundesenteret.

Resultater

INFORMATIVT

Alt på ett sted: utleie, kundeoppfølging, henvendelser til kundesenteret, prosjekter og innkjøp. Og mye mer.

EFFEKTIVT

Oppfølgingen av kunder har blitt mye mer effektiv og profesjonell med CRM-systemet.

FORNØYDE KUNDER

Kunder oppdaget fort at kundeservicen hadde blitt forbedret og blitt mer profesjonell.