FORNØYDE KUNDER MED CRM

Entra Eiendom

Entra

Entra Eiendom

Entras forretningsidé er å utvikle, utleie og forvalte attraktive og miljøvennlige anlegg, og å praktisere aktiv porteføljeforvaltning (kjøp og salg av eiendom). Selskapets strategi er å være ledende på kundetilfredshet, tilføre lønnsom vekst og å være hovedaktøren i miljøarbeid i industrien.

Entras strategiske vekstområder er Oslo-området, Bergen, Stavanger og Trondheim i Norge.

RESULTAT

INFORMATIVT

Alt på ett sted: utleie, kundeoppfølging, henvendelser til kundesenteret, prosjekter og innkjøp. Og mye mer.

EFFEKTIVT

Oppfølgingen av kunder har blitt mye mer effektiv og profesjonell med CRM-systemet.

FORNØYDE KUNDER

Kunder oppdaget fort at kundeservicen hadde blitt forbedret og blitt mer profesjonell.

Utfordring

For å kunne jobbe ut i fra deres strategi om å oppnå høy kundetilfredshet startet Entra opp sitt kundeservicesenter. De fant tidlig ut at det var behov for et system som kunne ta hånd om alle henvendelsene som kom inn til kundesenteret.

På samme tid så de også behov for et system for å tilrettelegge prosessen med utleie og oppfølging av kunder. For å få alt de trengte i ett enkelt system valgte de Lime CRM og prosjektet startet i mai 2012.

Lena Widman från KFO

“Med Lime CRM har vi mye bedre kundeoppfølging og vi har blitt mer effektive og profesjonelle. Dette er noe vi får positive tilbakemeldinger på fra våre kunder.”

- Anne Grethe Lotsberg, Customer service manager Entra Eiendom

Løsning og resultat

Takket være en liste med krav kunne systemet lett tilpasses og resultatet kunne bli nettopp det Entra ønsket. Dette har gjort Lime CRM til Entras hovedsystem og det blir konstant brukt og utviklet. For eksempel utviklet Entra moduler selv for styring av innkjøp og prosjektledelse. Videre har Entra nylig begynt å bruke Lime BI for å visualisere alle sine nøkkeltall og få kunnskap om hvor godt selskapet gjør det i sanntid.

Den største fordelen Entra har opplevd med Lime CRM er at de har tilgjengelig og brukervennlig informasjon for alle i organisasjonen. De gir mye bedre kundeoppfølging og er blitt mer effektive og profesjonelle, som kundene også gir positive tilbakemeldinger på.

Lime CRM har flere enn 35 000 brukere